2006-07-19

13:41 Kärlekssaga för öppna gallerier

Jag äter soul food på webben och det skriker och sliter i hjärtatsomvillpysslaom, och jag är så sugen på att åka buss eller tåg och Stockholm är ju hemmamark och hemma är ju där hjärtat bor, inte sant?

Och hon har hjärtat utanpå så jag har hjärtat utanpå och det känns bra i hjärtat inuti men det känns svårt i känslotrollet som är kramar pyssel och skäm bort men sitter i Linköping i exil, och inga kramar når vår fröken svår.

Men det är fint och det är skönt och det kuttrar litet trevligt i mig och jag kan inte gärna bli någon i den omsjungna raden män och möss, på samma sätt, och jag lutar mig tillbaka och trivs rätt bra med att älska så här fast tänk att få låna ut en axel ibland ändå.

Och nu ska jag på efterlängtat återbesök hos tandis, och laga om lagningen som rasat ihop, och jag stormtrivs så med livet just så här, luta-sig-i-keltorka till trots, och tack Jenny för att det är så lätt att älska dig. Kram!

0 kommentar:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se