2005-05-24

13:27 *rodn*

Det här var... ...oväntat. Den som läste en not för ett par veckor sedan om att knivar är vassa (jag lovar!) vet att jag högg av och plåstrade fast en fingertipp då. Den har läkt på ungefär som tänkt, och trillat av igen härom dagen med finfin rosa unghud framväxt inunder, som sticker upp litet som en söt blåsa från fingret nu. Litet disträ, som jag brukar vara titt som tätt, hade jag stoppat fingret i mun och slickat litet förstrött på det.

...oj!

Sensoriska minnen! säger jag.

Gosse! Det är precis samma känsla mot tungspetsen, och ungefär rätt form och storlek med. Växer (eller gömmer sig för den delen) inte när man leker med den, och sitter inte fast en flicka i andra änden som blir alldeles knasig heller, men i övrigt är illusionen fantastisk. Wow. Den minen torde ha varit värd mer än inköpskostnaden för en webkamera om den förevigats på film. Det lär bli extra svårt att jaga bort alla tankespöken nu; farligt att bli påmind om sådana lekar när man är litet vårförälskad. Stygge pojke.

0 kommentar:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se